Niet doen!
28 November 2025
Verschrikkelijk! Bizar dat wij zoveel geld hebben moeten betalen voor zo een horror ervaring. Gratis had ik het zelfs niet opnieuw willen meemaken.
Bij aankomst kregen we ineens een mail dat alle faciliteiten gesloten waren. Geen zwembad, geen fitness, geen wellness. Nochtans is dit allemaal inbegrepen in de prijs. Ik begrijp dat je hier niet altijd controle over hebt, maar het is wel toevallig dat dit voorvalt net voordat de nieuwe gasten kunnen inchecken.
De accommodatie leek verder helemaal niet op de foto's. Ze zouden dit ook ergens op de website vermelden, maar helemaal niet duidelijk. De accommodatie die wij hadden leek verdacht veel op een accommodatie van de helft van de prijs. Op de sleutel van het huisje hing een icoontje dat er geen huisdieren waren toegestaan, alhoewel wij een accommodatie hadden geboekt met 2 huisdieren... Dit zet voor mij toch ook vraagtekens bij dat wij de juiste accommodatie hebben gekregen.
Toen we dit gingen navragen bij de receptioniste was zij gewoon onrespectvol en totaal niet bereid om ons verder te helpen. Ook hier begrijp ik dat je misschien niet veel kunt doen, maar je kunt toch op zijn minst wat vriendelijk zijn of een poging doen om iets te verbeteren.
Om het plaatje af te maken, was het huisje smerig. Er liepen mieren rond, centimeters stof op de kasten, dode vliegen op de vloer, vochtvlekken in de gordijnen, viezigheid in de zetels en achter de zetels, ...
Gelukkig hadden we maar een weekendje van 2 nachten geboekt, al hebben we besloten om maar 1 nacht te blijven, omdat er onder de matras van ons bed ook ongedierte zat.
Omdat ik vind dat je je altijd eerst moet kunnen verdedigen, heb ik eerst contact gezocht met Europarcs zelf. Nadat wij wekenlang geen antwoord hebben gekregen en 3 keer hebben moeten mailen, ontvingen wij alsnog een antwoord dat wij een vergoeding in de vorm van een voucher kregen. Geen haar op ons hoofd die er echter ook maar aan denkt om ooit nog naar een park van Europarcs te gaan!