Wat een slechte customer service
27 October 2024
Landal De Strabrechtse Vennen
—
Park op zich heel leuk maar wat een waardeloze midweek achter de rug.
Slechte schoonmaak. Al ben ik dat wel gewend op de parken dus dat calculeer ik al in dat ik eerst zelf moet schoonmaken.
Verwarming deed het niet, gemeld. Zou gemaakt worden. ‘s middags weer gemeld. Monteur weer gekomen, kreeg het niet voor elkaar dus bedrijf buitenshuis moeten inschakelen. Deze konden pas de volgende dag. Eind van die dag kwamen ze. Twee dagen monteurs over de vloer.
Twee dagen verplicht het huisje moeten ontvluchten omdat het te koud was om binnen stil te zitten. En ik kwam om te schrijven. Niet gelukt.
Als dan tweederde van je vakantie in het water is gevallen dan verwacht je daar een reële vergoeding voor. Wat heb ik als voorstel gekregen een giftcard van €50, te besteden bij Landal.
Uitleg dit was zo’n 20% van het nettobedrag. Echt belachelijk.
Dat is net zoiets als dat ik online een trui koop van €50 en daar blijkt een gat in de mouw te zitten. Breng hem terug naar de winkel en dan zeggen zij: Vervelend voor u mevrouw. Even kijken de mouw is zo’n beetje één vierde van de trui minus de btw. Alstublieft hier heeft u een tegoedbon van €10. Aardig van ons hè.
Jaren trouwe klant van Landal en Roompot geweest. Nooit eerder een klacht ingediend. Niet bij de lekkage op de Sallandse heuvelrug, niet bij de niet verschoonde bedden op de Veerse kreek en als ik dan een keer wat meld, krijg je deze reactie.
Duidelijk dat het ze alleen maar gaat om geld binnenharken en niet om tevreden klanten.