Slechte communicatie bij de receptie en de klachten service van topparken
30 June 2023
Recreatiepark 't Gelloo
—
wij hadden huisje geboekt maar die bleekt kapot te zijn en kregen een upgrade voor een andere huisje met sauna en jacuzzi. ( wat blijkt wij mochten er geen gebruik van maken omdat wij daar niet voor betaald hadden, waarom geef je dan een upgrade naar zo huisje. Klacht in gediend bij de receptie waar niks mee gedaan werdt. En ineens was de jacuzzi kapot.
Vervolgen 2 dagen later lopen
ze met een slijptol de vloeren buiten te slijpen met de gevolgen dat wij 1 uur lang in een grote stof wolk zaten . En nood gedwongen binnen moesten zitten met 30 graden en onze auto helemaal onder zat.
Ook dit vermeldt aan de receptie , ook daar werdt niet naar geluisterd en wij werden gerust gesteld met een jam pakketje.
Thuis gekomen heb ik een klacht in gediend en ook daar werdt er niet naar ons geluisterd en serieus genomen.
De comnicatie is super slecht en ze houden geen rekening met de klanten . En reageren pas 1 week later en neem niet eens de moeite om ons normaal en een sireus antwoord te geven en ons mond snoeien met 50 euro korting.