Roompot Vakanties

Vakantieparken aan zee en in het bos

Roompot Vakanties ervaringen

6.9
531 ervaringen
Algemeen
6.9
Ligging van het park
7.8
Faciliteiten op het park
7
De accommodatie
6.6
Service
6.6
Eetgelegenheden
6.1
Kindvriendelijkheid
7.2

531 Ervaringen met Roompot Vakanties

Esther

Mooi park, bungalow valt erg tegen

22 August 2022
7,6
Vakantiepark Weerterbergen — Park en activiteiten/entertainment erg goed! Personeel heel vriendelijk! Maar! De huisjes die gerenoveerd/ge restylen zijn vallen erg tegen. Bij oude huisjes alleen wat meubels vervangen, likje verf en nieuwe keuken lijkt niet voldoende. Ruikt oud, muren niet van deze tijd, plafonds niet van deze tijd, toilet zijn ze vergeten te vernieuwen waardoor er een erg muffe lucht hangt. Dat is wel een domper als je aan komt op je vakantie bestemming.

Mariëtte

Bedwantsen

20 August 2022
5,3
Vakantiepark Hof Domburg — Wij zijn in 2021 een weekend in hif van Domburg geweest na een hele vervelende corona tijd...
Een weekend in een oud chalet...
Na thuiskomst kwamen na enige weken kleine beestjes tevoorschijn ,nog geen idee wat ons te 1wachten stond....
Het bleken bedwantsen te zijn die je meeneemt vanuit een hotel of vakantiehuis...
Roompot blijft ontkennen dat het bij hun vandaan is gekomen, schandalig van zo'n groot bedrijf!Wij zij ruim €500 armer en een hoop stress.....De enige plek waar wij in de corona tijd zijn geweest!
Dus wij gaan nooit meer naar iets van Roompot !

Daan

Geld betaald maar niks gekregen

19 August 2022
1,0
Bungalowpark Hoenderloo — Wij hebben geboekt, kregen 1 dag na onze reservering een bevestiging. Echter stond er in deze bevestiging het bericht dat er tijdens ons verblijf bouwwerkzaamheden op het terrein zouden zijn en dat de gasten hier hinder van zullen ondervinden. Omdat wij graag wilde ontspannen tijden ons verblijf op de veluwe, wilde we ivm de werkzaamheden graag annuleren/omboeken.. Tot mijn grote verbazing was dit op geen enkele manier mogelijk, omdat dit minimaal 28dagen voor het verblijf moet gebeuren. Wij hebben op 09-06 een boeking gedaan voor 24-06 (15dagen) dus hoe is het dan in vredesnaam mogelijk om 28 dagen vtv te annuleren....? Uiteindelijk heb ik 463euro moeten betalen geen vakantie gehad en op geen enkele manier gecompenseerd.. Het menselijk aspect ontbreekt geheel en er wordt alleen gedacht aan geld verdienen. Wij hebben gespaard om een weekend weg te gaan en dat is nu helemaal verpest...

Angracia

Katjeskelder *HORROR*

13 August 2022
3,1
Vakantiepark De Katjeskelder — Wij verbleven van maandag 8 tot vrijdag 12 augustus in de katjeskelder. Bij aankomst schrokken wij enorm van de onhygiënische situatie. Je moet begrijpen dat we hier met kleine kinderen verbleven. Wat voor ons een leuke vakantie had moeten zijn was werkelijk een hel! Wij als volwassenen hebben douche en toiletten moeten schoonmaken, moeten dweilen en ga zo maar door. De volgende ochtend zijn we direct naar de service balie gelopen, ik dacht dat mijn klacht serieus werd genomen maar uiteindelijk bleek hier niets van waar. Er zou zogezegd een “nadienst” komen deze is nooit verschenen. We hebben er voor gekozen toch nog maar even langs de Servicedesk te lopen. Hier krijgen we te horen dat er geen schoonmakers meer zijn en excuus voor het ongemak. Deze dame geeft aan ons 150 euro terug te storten, ik geef aan dit niet te willen ik wil gewoon een schoon huis! Het was allemaal te moeilijk er waren geen schoonmakers dus ik had maar pech. Deze vakantie heeft ons allen heel veel geld maar ook veel energie gekost gezien we een huis wat voor 18 man bedoeld is zelf konden gaan schoonmaken. Ik heb heel wat foto’s en filmpjes verzameld van de staat van het huis. (T.o.h geen 150 gehad)
Ook hebben wij in het restaurant een vervelende ervaring gehad met een Engels sprekende dame met zwart haar. Wij begrijpen niet hoe iemand die zo onvriendelijk is service mag verlenen in een restaurant. Ze liep meerdere van mijn familie leden af te snauwen. Ze kon geen enkele snelle vraag beantwoorden, dan moesten we maar in een veel te lange rij gaan staan.
Bij het zwembad werden alleen maar mensen met een kleurtje gevraagd naar een pasje of huisnummer.
Wij hoorden een omstander vragen aan de medewerker die bij de entree van het zwembad stond wat de reden was waarom bepaalde mensen zo konden doorlopen en andere een pasje of huisnummer moesten doorgeven. Deze medewerker antwoordde dat hij zo nu en dan een steekproef deed. Maar hij wist in zijn achterhoofd dondersgoed waar hij mee bezig was.

Hannie de Veer

Genoten!

09 August 2022
8,2
Roompot Ameland — Schone en prima lodge, van alle gemakken voorzien. Locatie is fantastisch. Veel van Ameland kunnen zien!

Marleen

Om de tuin geleid door Roompot, verstrekte informatie niet betrouwbaar

28 July 2022
5,0
Ferienresort Cochem — Ik voel me aardig genaaid door Roompot. In juni Ferienpark Cochem geboekt, een vakantiepark mét zwembad. Na downloaden app, waarin gesproken werd over reserveren zwembad, voor de zekerheid een paar dagen voor vertrek gebeld met gastenservice. ''Nee die info in app klopte niet, zwembad was gewoon open''. Op het park aangekomen bleek dat we welgeteld 1 keer in die week anderhalf uur mochten zwemmen (35 graden+ die week). Als dit destijds netjes vermeld was op de website (nu staat het er wel) had ik niet geboekt. Als gastenservice de juiste info had verstrekt had ik omgeboekt. Op het park gastenservice gebeld, verwees mij naar receptie. Receptie verwees mij naar gastenservice. Ze elkaar maar laten bellen. Omboeken mocht niet (meer), annuleren tegen 90% (=900 euro) boekingskosten mocht wel. Ja daahaag! Ik kon een klacht indienen en er zou binnen 24 uur iemand contact opnemen. Dit is nooit gebeurd. Zelf gebeld na 8 dagen: Roompot zegt alles goed te hebben gedaan, ze begrijpen alles en vinden het heel vervelend en bieden uit coulance een horeca cheque aan van wel 25 euro.... Misleidende informatie tot twee keer toe en een flinke kater omdat de vakantie niet is wat je geboekt hebt en de klacht gewoon niet opgepakt/serieus genomen wordt. Waardeloos beleid van deze organisatie, het gaat ze om geld en niet om klanttevredenheid. Voor ons dus nooit meer Roompot.
NB de reviews op de website van Roompot zelf worden selectief doorgelaten en zijn dus niet representatief, alleen de goede worden geplaatst. (Die van mij is niet geplaatst nl.)
Het park zelf is redelijk. Medewerkers zijn vriendelijk. Snackbar was dicht tijdens ons verblijf. Zorg dat je niet in de buurt van de afvalberg een huisje huurt en neem een ventilator mee in de zomer, het wordt nl heel erg warm in de huisjes. Omgeving is fantastisch!

V. Bijker

Een ondenkbaar slechte service

07 July 2022
5,2
Marinapark Volendam — Een onveilig gevoel op het park door drugsoverlast van dealen op het parkeerterrein en naastgelegen weg. De parkmanager mw Tol heeft geen enkele poging ondernomen om een veilig klimaat te creëren op het park, hetgeen Roompot onwaardig is. Wij hebben altijd goede ervaringen gehad met Roompot. Na twee dagen hebben wij besloten te vertrekken.

H.W.Veenbrink-Smit

(On)Veiligheid Klein Poelland

03 July 2022
1,0
Kustpark Klein Poelland — Kustpark Klein Poelland staat zowel aan de voorzijde alsook aan de achterzijde wagenwijd open. Zeer uitnodigend voor liefhebbers van dure E-Bikes. Een aantal vakantiegangers zetten hun e-Bikes in een lege slaapkamer. Aan de voorzijde is helemaal geen hek of slagboom en aan de achterzijde staat op n bord: “ dit hek is tussen 00.00 uur en 06.00 uur gesloten.”. Grote onzin natuurlijk want bij regelmatige controle bleek het hek NOOIT gesloten. Blijft wagenwijd op staan.

N.C.Veenbrink

Zou je in zo’n vakantiebarak wat langer verblijven dat heeft dat zeker een nadel

03 July 2022
3,2
Kustpark Klein Poelland — Vakantiebarak was te ranzig voor woorden. Echt vies, te smerig om daar langer dan 1 dag te verblijven. Verstandig is om vóór vertrek de nodige vaccinatie’s te regelen bij de huisarts.

J.Houwer

Nooit meer

18 June 2022
3,0
Roompot Beach Resort — Vies, gedateerd, schimmel in chalet, bedompte lucht, mogelijk vocht, zeer ongezond. Rondom chalet geen zon, weinig privacy.
Mijn revieuw is niet geplaatst op hun eigen site, kunnen blijkbaar niet tegen een kritisch noot. Tip: BOEK HIER NIET!!!!


Anky Dekker

NIET DOEN

23 May 2022
3,3
Breeduyn Village — Vies huis! Klacht word niets aan gedaan! Ze zeggen wel dat ze je klacht hebben opgelost maar dat is dus in geen geval gebeurd. Ook gemeld bij kwaliteit @ Roompot met foto’s. Deze bellen naar receptie van park waar gezegd word dat ze probleem hebben opgelost. Krijg te horen dat ze daarom niets voor ons kunnen doen. Je word dus ook nog voor leugenaar weggezet. Hier is klant zeker geen koning.

A en A

Waardeloos

09 May 2022
4,3
Vakantiepark Weerterbergen — Huisje was enorm smering. Zwarte sokken terwijl deze wit waren. Overal haren onder. Slecht onderhouden. Omkleed ruimte zwembad is vreselijk gehorig wat zwemmen niet leuk maakt. Huisjes zijn gehorig, buurman horen kotsen. Park zou autovrij moeten zijn, maar iedereen rijd af en aan. Voor alles moet je extra betalen. Wij komen hier nooit meer.

Anoniem

1 keer nooit meer

06 May 2022
5,1
Vakantiepark Weerterbergen — Park was redelijk . Voor kinderen wel wat te doen .. verder was het huisje vies en heel gehorig. Spinnenwebben niet tekort. Glazen plakte gewoon vast aan het kastje zo plakkerig. Ik miste 3 latten van me lattenbodem en de schroeven waren er niet uitgehaald waar ik me ook nog flink aan open haalde. Verder vinden de parkwachters zichzelf heel tof en zeggen letterlijk dat ze op het park boven de autoriteiten staan. Ga je ergens tegenin krijg je bij overtreding van de 'huisregels' een borg boete van 50 euro per persoon in het huisje. Geloof me .. dit was het huisje geen eens waard. 1 keer en nooit meer

H. Kos-Fokker

Park leuk, huisje tegen gevallen

05 May 2022
6,7
Vakantiepark De Katjeskelder — Park was fantastisch voor kinderen.
Wij zaten in huisje 480.
Vloeren boven en beneden ronduit smerig. Haren in afvoer van het bad.
Geen service pakket of informatie in het huisje bij aankomst.
Ontbreken van stukje groen bij het huisje.
Diverse keuken benodigdheden ontbraken.
Schalen, dweil, vloerwisser
Park is leuk maar huisje was wel een tegenvaller
O ja tip: haakjes in de slaapkamers.o

r j donnan

Cancellation fee 90% after 2 days

25 April 2022
5,0
Roompot Bloemendaal aan Zee — Is the cancellation policy greedy? yes
I booked a holiday on 21st March 2022 (this was for two separate cabins).
On 31.03.22 (only 10 days later!) I had to cancel the 2nd booking. The cancellation policy is very difficult to find AFTER ordering - also the selection for insurance is easy to miss. The cancellation policy is in Dutch and is untranslatable easily (on a non-edit pdf) unless you navigate to their main website (roompot) - I booked on the Qurios one.

Anyway the main point is that the policy for such a short time between booking and cancelling is draconian and far too severe. They tell me that after 25 hours of booking, you'd lose 90%. A typical booking will be around 1000 Euro.

I approached them in a friendly manner but was simply referred to another website. A second approach was curtly answered in the same way.

The policy is grossly unreasonable. i.e to charge 90% cancellation within 10 days of ordering?? However, they would have done just the same after 2 days.

Think about ordering a car, a shirt, anything in the UK. Would you expect to be liable for such a loss? It stinks. It's disgusting. What this informs is that Roompot only care about your money. I bought this holiday on more or less blind faith and simple belief in business ethics and reasonable trust. Then I get treated like I've met a SPIV or CONFIDENCE TRICKSTER.

Also, there is a main road between you and the beach - this is not clear from their advertising. We used to come over to Belgium frequently until the Zeebrugge ferry ended. We love this part of Holland and will visit every year using the Newcastle to Amsterdam DFDS ferry. Great holiday - just choose another seaside lodge/cabin company.

Deel jouw parkervaring

Ben jij in een vakantiepark van Roompot Vakanties geweest? Deel jouw ervaring!

Plaats beoordeling

De reviews van Roompot Vakanties zijn gemaakt door Parkvakanties bezoekers, gebaseerd op hun ervaringen tijdens een vakantie in een huisje of bungalow van Roompot Vakanties.