Deel dit artikel via: Facebook Twitter Pinterest
Landal GreenParks is dit jaar verkozen tot het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland. Dat gebeurde gisteren in Leusden waar onderzoeksbureau Market-Response voor het vierde jaar de meest klantvriendelijke bedrijven in ons land bekend maakte. Tien bedrijven waren met Landal GreenParks genomineerd voor de titel "Het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland 2010", te weten: ANWB, Bol.com, DA drogisten, Etos, Hema, Ikea, Intratuin, Jumbo, en Univé.
Het onderzoek en evenement zijn een initiatief van MarketResponse en Egbert Jan van Bel, auteur van het boek 'Kloteklanten'. Juist de afgelopen weken was er veel te doen over klantvriendelijkheid op social media en in de pers. Het onderzoek, waarvan de resultaten zijn gebaseerd op klantervaringen van 2.500 consumenten in 2010, toont aan dat consumenten positieve klantvriendelijkheid wel degelijk opmerken en waarderen.
Tevreden gast telt
"Wij zijn enorm blij en trots op deze geweldige onderscheiding. De prijs is een groot blijk van waardering en erkenning door onze gasten voor het feit, dat de gast bij Landal zo’n centrale plaats inneemt. Door de hele organisatie heerst het besef dat een tevreden gast ‘vanzelf’ zorgt voor een goed resultaat en voor aanbevelingen van Landal bij familie en vrienden," aldus Bas Hoogland, commercieel directeur van Landal GreenParks in een reactie op de bekendmaking. "Tegelijkertijd is dit een prijs voor al onze medewerkers voor hun inzet en betrokkenheid om het onze gasten naar de zin te maken. De gast ziet ons als één geheel. Van contactcenter tot receptie, restaurant, winkel en van technische dienst tot financiën en gastenservice, noem alle afdelingen maar op."
Bron: Landal
Deel dit artikel via: Facebook Twitter Pinterest
De Parkvakanties redactie onder leiding van Suzanne van Duijn. Boordevol vakantiepark inspiratie, ervaringen, tips, nieuws & méér. Wij ♥ van vakantieparken!
NU: LAST MINUTE WEG 💥 BIJ LANDAL 👉 BEKIJK DEALS